Kunde
Bisgaard Sko
Produkter
B2B & B2A
Land
Danmark
Integration
Microsoft NAV
Hvordan hele verdens små fødder får rare sko at gå i
Børnesko flytter online og letter salget
I gamle dage havde man skoen med ud til leverandøren, når nye kollektioner skulle vises frem. Ved bestilling tog man papir frem og lavede en bestillingsformular. Denne formular skulle herefter afkodes på kontoret.
Vi har valgt nSales blandt andet fordi hele kollektionen kan fremvises som lækkert billedmateriale, der kan fremvises til vores kunder. Det kan ses online som en Look Book funktion, med aktive links der fører direkte til bestillingsmodulet.
Procesmæssigt kommer det her til at gøre en kæmpe forskel for os. Det kommer til at betyde, at vi i højere grad bliver gearet til at øge omsætningen, fordi vi kommer til at spare tid og kræfter. Det giver for det første en rigtig flot visuel præsentation af vores produkter, men for vores agenter og sælgere betyder nVision Mobile, at de får et meget bedre overblik over deres salgsområder samt viden omkring kunderne. Både i forhold til dem de skal besøge og med den frekvens, de besøger de forskellige kunder.
Hjemme på kontoret vil medarbejderne hos bisgaard sko også få en gevinst, ved at kommunikationen lettes, idet de kan følge den enkelte agent og sælger, uden at skulle være i direkte kontakt. Samtidig vil de få et visuelt overblik over alle salg og processer for dermed bedre at kunne målrette deres indsats.
Fordelen for os ved at have valgt nSales løsning, er at vi bedre kan tilrettelægge materiale til vores agenter og sælgere ude i verden.
Hvis vi for eksempel vil have fokus på 30 styles på det tyske marked, publiceres det blot via platformen til de tyske agenter og sælgere. Hvorimod kollektionen måske skal se lidt anderledes ud for det nordiske eller sydlige marked. Vi kan gøre salget langt mere målrettet på denne måde. ” fortæller Per, der lige nu er i testfasen med nSales eCommerce webshop, efter at alt data er synkroniseret og klar til brug.
”Næste skridt bliver at invitere sælgere fra alle lande til en præsentation af nSales og demo på de mange lækre funktioner.” afslutter Per.
Om bisgaard sko
Det er vist de færreste forældre, der ikke kender til bisgaard sko. Det flotte læderdesign har fået nærmest ikonisk status igennem de 15 år bisgaard har været på markedet.
I dag leverer bisgaard sko til flere end tyve lande verden over og har et hav af glade kunder. Kollektionen udskiftes to gange om året. Forår/sommer samt efterår/vinter. Fast på hylden finder man ”Never Out Of Stock”- kollektionen, der består af lækre gummistøvler, hjemmesko og faste efterspurgte modeller.
Bisgaard børnesko – og støvler til piger og drenge
Ser man lidt tættere på en bisgaard sko, vil man lære at den store succes ikke alene skyldes et lækkert design i naturlige materialer. Det er det grundige håndværk og materialer i højeste kvalitet, der gør den helt store forskel.

Per Nygaard
CFO
bisgaard sko a/s