sebra

Med kunder i det meste af verden havde sebra brug for en fleksibel løsning

Sebra er et dansk brand, der har designet møbler, indretning og legetøj til legesyge børn og deres stilbevidste forældre siden 2004.

Deres brand er forankret i den danske kulturarv, og de er inspireret af det bedste fra dansk designhistorie.

Sebra Interiør blev grundlagt i 2004 af Mia Dela Jensen, der er uddannet designer fra Designskolen i Kolding. Da hun i begyndelsen af 2002 blev gravid med sit første barn, gik hun i gang med at lede efter ting til det kommende børneværelse. Markedet bød dog ikke på børneinteriør, der kvalitets- og designmæssigt, levede op til hendes ønsker, og det blev begyndelsen på Sebra Interiør.

Stærk platform giver fleksibilitet og vækst

En casestory om One Platform

Da sebra stod over for at opdatere deres salgskanaler på One Platform fra nSales.

Deres gamle løsning var svær og tidskrævende at tilrette. Så fra0 starten havde de store forventninger til at det skulle blive nemmere og hurtigere at være tilstede digitalt. 

sebra valgte at satse på fire af vores produkter i One Platform.

  • Integration til deres eksisterende NAV økonomisystem
  • nVision Mobile til deres kørende sælgere
  • B2B eCommerce / webshop
  • Shopify integration af data


Netop samspillet mellem de forskellige digitale  kanler og integrationen til NAV, gjorde at sebra hurtigt fik den helt rette løsning til at drive væksten.

Med en app til sælgerne var det muligt at give sælgerne det helt rigtige værktøj når de er på farten.

Kasper Boje

CBDO