fbpx
LIVE Shopping - Gør dit salg personligt med nSales.live

JaTak Software: Den nye live shoppingoplevelse

Teknologiske innovationer har været stigende i de seneste år, især med effekten af, at pandemien lukker fysiske virksomheder rundt om i verden. I et tidligere indlæg har vi talt om, hvordan en række virksomheder har henvendt sig til onlinemiljøet for at kunne overleve i disse omtumlede tider. Som et resultat af dette skift kom virksomhederne med en innovativ metode til at supplere indtjeningen og generere indtægter – live shopping. Selvom det stadig er et nyt koncept, er it -virksomheder allerede i gang med at perfektionere denne nye tilgang til shopping. Et eksempel kunne være JaTak-softwareintegrationen til e-handelsplatforme.

Hvad er “Ja Tak” shopping, og hvordan hjælper det e-handelsvirksomheder?

Kort sagt repræsenterer JaTak en integration mellem en virksomheds webshop og deres live shopping-kampagne på Facebook eller Instagram. Det blev hurtigt et hit på grund af dets effektivitet med at generere hurtige og nemme transaktioner mellem kunder og brandet. Årsagen til, at dette koncept lokker virksomheder, skyldes dets automatiseringsfunktioner. Integration af JaTak på et websted tager få minutter, og derfra er processen stort set automatiseret.

En af de store fordele ved denne digitale løsning er det geniale AI (Kunstig Intelligens), som gør samspillet med kunderne ubesværet for begge parter. AI’en bag det giver mulighed for hurtige køb fra live shopping-begivenheder eller salgsfremmende kampagner, hvor kunderne bare skal skrive “JaTak” i kommentarerne fra produktsider for at afgive en ordre med det samme. Med JaTak -softwaren kan virksomheder svare deres kunder offentligt i kommentarfeltet eller privat i Messenger inden for få sekunder.
Ved at bruge softwaren kan virksomheder instruere AI’en i at besvare alle kunder på en bestemt måde efter eget valg ved at inkludere ordrenummeret eller et link, hvor de hurtigt kan få adgang til for at gennemføre købet.

Uanset om du vælger at besvare dine kunder offentligt i kommentarfeltet eller privat på Messenger, er JaTak en effektiv salgskanal, der reducerer den nedetid, der bruges på at besvare offentligheden i live shopping-begivenheder, så brandet kan fokusere mere på kvaliteten af indholdet.

Hvilke funktioner er inkluderet i “Ja Tak”?

Før vi dykker dybere ned i funktionalitetsovervejelser, er det relevant at nævne, at JaTak-integrationen er garanteret at få en ny vifte af kunder, samt forbedre det overordnede kundeflow. Desuden giver AI muligheder for at udvide den viden, kunderne får fra dit brand. Dette relaterer igen til at have en hurtigere beslutningsproces for kunder, der tidligere har foretaget et køb ved hjælp af denne metode. På en måde handler det hele om tillid – det handler om at gøre dine kunder opmærksom på, at metoden er sikker og mere dynamisk end traditionel online shopping og mere tidsbesparende.

En af nøglefunktionerne i “Ja Tak” shopping er defineret ved dens lette integration med Shopify webshops. Shopify er en af verdens mest brugte webshop-portaler, og derfor er en hurtig og nem integration et must for at være på forkant med markedets udvikling.

JaTaks funktionalitet omfatter også håndtering og leveringsstyring. Inden for integrationen kan du søge og filtrere mellem alle ordrerne. Denne software er pakket med metoder til at kontrollere, hvornår produkterne er afsendt, og om kunden har modtaget det eller ej.

Desuden har integration mulighed for at holde styr på produktets lager, samt antallet af produkter, der er blevet solgt ved hjælp af denne kanal. Dette er en nyttig procedure, der sikrer, at virksomheder ikke sælger mere, end de har på lager. Som en forebyggende mekanisme kan JaTak AI indstilles til automatisk at rapportere, når en vare bliver udsolgt. Med integrationen til webshoppen får brands naturligvis adgang til et overblik over deres salgstragt og sporer aktivt salgsprocessen. For eksempel vil oversigten eksplicit angive, hvor mange salg der er foretaget, hvor meget omsætning der blev genereret, og status for leverancerne.

Vil du i gang?

Vi er glade for at kunne meddele, at nSales har arbejdet på at udvikle og perfektionere JaTak-softwaren og nu er klar til at hjælpe e-handelsvirksomheder ved let at integrere det på deres Shopify-webshop.

Her hos nSales stræber vi altid efter at skabe optimale løsninger til vores kunder ved at anerkende deres behov sammen med deres slutbrugere. Vi tilføjer altid et personligt præg og søger at tilpasse “Ja Tak” shopping konceptet til vores kunders identitet.

nSales har mange års erfaring med at udvikle og sælge smarte, digitale løsninger – og anses for at være en af Danmarks pionerer på dette forretningsområde. Hvis du derfor ønsker at udvide din kundeportefølje, generere flere indtægter og reducere den tid, der bruges på salgskampagner, skal du kontakte os for at få fat i en professionel løsning.

Vi ringer dig op om lidt

– bare indtast dit telefon nr og e-mail adresse